15. februar 2009

Kære dagbog.....

....hvis jeg ikke skulle skrive den slags her, så ved jeg da snart ikke.

JEG ER GRAVID

Det er vist lige dele totalt fedt og dejligt og vildt skræmmende, for nu ved jeg hvad turen KAN indeholde. Ikke at jeg lægger mig i selen for at skulle igennem det igen ; )
Men jeg tog testen i torsdags og der kom 2 streger og det var igen første gang vi forsøgte, så vi passer jo nok bare perfekt sammen Preben & jeg. hvis vi bare kan gøre det lige så godt med nummer 2, så vil jeg være glad, for Max er en dejlig dreng og han smelter tit mit hjerte.
Faktisk er der 4 i vores vennekreds der skal møde inden for 6-7 mdr. så der bliver liv og glade dage, hvilket for mig kun er et ekstra krydderi til sidste gangs graviditet, hvor der ingen var at dele med om dagen. Jeg er fuld af optimisme over det her og fuld af glæde over det også. Jeg er sikker på, at det nok skal blive en god graviditet, fødsel og nemmere denne gang, når først vi hjemme fra hospitalet. Vi er blevet mange gange klogere, det er helt sikkert. Så det er jo nok hvad i kan vente, at der vil blive skrevet lidt om i de næste måneder : )

8 kommentarer:

Etcetera sagde ...

TILLYKKE! Hvor er det fantastisk. Så er der endnu et Berthelsen-barn jeg kan passe ;-)

Sus sagde ...

Jeg var lige ved at logge ud igen uden at læse/kommentere hos nogen, men så så jeg lige din overskrift!!
Sikke da en fantastisk nyhed.
Hvor er jeg glad på jeres vegne.
Tillykke og mange tanker til dig, husbond og den lille storebror fra mig

Unknown sagde ...

Tillykke :-)

Unknown sagde ...

Tak for det, det var sødt af jer at skrive ; )

Anonym sagde ...

Fino du er gravid, det er da mange andre der også er..

Anonym sagde ...

Hej Priks

Tillykke med den glade nyhed. Dejligt for jer.

Knus fra den anden Prik

Unknown sagde ...

Til anonym, Hvad skulle jeg lige bruge den kommentar til??? Hvis jeg ikke skulle skrive om min graviditet her hvor i himlen skulle jeg?
Ja, sorry, men anonyme kommentarer er jeg desværre lidt træt af, derfor dette svar. En gang for alle, stå ved jeres skriv eller lad være : )

Tak for alle andres lykønskninger. Dejligt at komme ind til.

GrundGlad sagde ...

Ej, tillykke, Rikke - det var dejlige nyheder! :-)