9. februar 2009

Tro, håb & Kærlighed


Fantastisk billede : )
Max faldt i søvn efter 10 min. igår aftes og dertil gik alt fint. Men så kom Preben ind af døren og det vågnede Max af. Der gik så omkring 45 min. igen med højlydt klagen, stille gråd og pauser. Til sidst sov han. Preben hentede ham ind engang i nat, hvilket vi begge synes er helt okay. Jeg vågnede kl. 8 med et barn meget tæt på. Han sov til 8.11 og så stod vi op en sidste dag i vuggestue, på arbejde og for Prebens vedkommende jobsøgning her inden vores ferie. I aften skal vi hjem til mine svigerforældre til mad (for mit vedkommende er det suppe, da jeg jo er på diæt inden morgendagens kikkertundersøgelse in by behind), i morgen skal jeg så scannes og nej...det glæder mig mig ikke til, men jeg er overlevet en tarmskyldning. Tirsdag eftermiddag kommer mine kusiner Anne, Karen & Martin (Karens kæreste) på besøg og bliver til mad. Onsdag formiddag tager vi mod jylland og bliver til søndag : )

Ingen kommentarer: