2. februar 2009

Efterveer

Uha, min fod gør bare nas stadigvæk. Det føles som betændelse faktisk. Men det går sikkert væk igen. jeg mødte ind en time senere i dag, da jeg mildest talt var smadret på enhver måde i går aftes og så gik jeg kl. 15, så det blev en tålelig dag. Min protége er startet i dag, altså jeg skal være vejleder for hende. Underligt. Men det skal nok blive godt. Da jeg havde fri kørte jeg forbi biblioteket og hentede de 2 bøger jeg havde reseveret. Jeg gik lidt i Herlev midtpunkt og kiggede på butikker, købte hamphandske og en badylotion...som viste sig at være bodyshampoo. Jeg gik lidt i føtex og så kørte jeg hjem til mine to drenge. Preben lavede pizza. Da jeg puttede Max kunne vi høre Preben slog en prut inde i stuen (hvilket ikke er en enestående begivenhed her hos os) og Max sagde "aaiiii"....."puuuuaaa". My point exactly : )

Ingen kommentarer: