3. februar 2009

Dagdrømme

Jeg er typen, der har mange drømme for mig selv, det er sådan jeg er og det betyder ikke, at jeg gør noget ved drømmene. men de giver mig et friskt pus i nakken og hjælper mig med at håbe og bevare troen på det gode i livet. Jeg har nogle urealistiske, utopiske, barnlige, romantiske drømme og jeg tror, at jo mere man tænker på dem, jo tættere kommer man målet.
Jeg drømmer om, at....

Have mange penge, ikke overflod...men nok til ikke at skulle tænke så meget over, hvad jeg får lyst til at købe. Med den drøm kommer der frihed...til at arbejde mindre uden at involvere andre end mig selv og min leder, jeg ville kunne få den bedste behandling for min sclerose og kunne rejse udenlands, hvis det var det der skulle til, jeg ville købe udelukkende økologisk, være god ved min krop med sport, forkælelse, wellness og skønhedspleje og det nye smarte tøj, en bil der kører på el og de mest besparende ting i mine omgivelser.
Jeg ville rejse meget med min familie og opleve luksus, men også se andre lande på godt og ondt og lære mine børn om det....
Det var de opnåelige mål : )

Ingen kommentarer: