17. januar 2009

Nu lysner det for den lille familie...


I går var vi som skrevet ude at spise. Vi var inde på Rasmus Oubæk. De havde så lille skiftet konceptet ud, så i stedet for store retter, får man nu lidt mindre portioner og kan så smage noget mere. Da vi havde snakket og tænkt en hel del over hvad det så lige skulle være, for vi havde jo bare sat os for at få Beuf Bernæse : ) bestemte vi os får 2 retter hver. Jeg fik and og Bernæse og det var dejligt. På hjemturen slog vi et smut forbi MacD og købte is med hjem til X-factor, som vi havde optaget. Min mor meldte, at Max havde været en engel og så fik vi alle 5 is og så ponligheder på tv. Max stod op da vi kom hjem og var med i stuen, så det var hyggeligt.
Preben er lige kørt ind med min mor til toget, jeg har lagt Max ud og nyder freden i fulde drag. Det er hyggeligt med gæst og hun er bestemt ikke gæst på den måde mere, men Max er lidt mere pyldret, når han har en ekstra voksen, han skal forholde sig til. Så min krop og hoved trænger til denne stille stund.
Thomas ringede til os her for lidt tid siden og meddelte, at han og Marie kommer forbi til filmhygge. Heldigvis synes vi begge, at det er en vældig god idé. Så de kommer med guf og vi laver medister, bager en lille kage og så skal vi se films : )Som min mor siger, de mennesker der helt frivilligt kommer dumpende forbi, det er nogen der har lyst til at komme og som nyder vores selskab. Vise ord fra en gammel ven af min forældre, der kommer dumpende hos dem.

Ingen kommentarer: