17. januar 2009

En frisk lille tumling...

..stod op lidt over tre efter lidt over 3 timers søvn i det fri og var frisk og udhvilet. Det var hans forældre også i deres hoveder. Preben har bagt kage med banan og chokolade og den smager dejligt. Så nu er drengene lige i bad, så vi er klar til gæsterne kommer. Det glæder jeg mig til, det er længe siden vi så dem sidst. Det er nu dejligt med et skud emd den sociale sprøjte efter 4 dages sygdom og længere tids underskud på energikontoen. Jeg tror vi trænger til lidt "frisk luft" udefra : )

3 kommentarer:

Sara sagde ...

Jeg håber I får en dejlig aften. Det lader det til I trænger til en masse af :-)
Glæder mig til vi ses.

Sara

Anonym sagde ...

Jeg håber, du er blevet ladet godt op igen, Rikke, af hyggeligt samvær med venner.
Varme hilsner til dig :-)

Unknown sagde ...

Tak begge to for jeres søde kommentarer. Ja, det hjalp lidt på humørtanken på nogle planer og på andre drænede det måske lidt. Men alt i alt så er det altid dejligt med input af enhver social slags ; )