2. september 2008

Seven of swords

Nye tiltag, Isha Lerners Inner child cards
"It may be time to begin new studies or rekindle your love for a special project or field of research. This is a quiet and reflective time. Inner guidance is at work. Activities like reading books, writing papers, and exploring your imagination are enhanced. Appreciate and honor your time alone. You may want to learn more about meditation, contemplation and visualization techniques. Most of all, find a place of peace within yourself. " Jeg skal jo på kurophold i Jylland d. 18-21 og glæder mig og der håber jeg, at jeg får nogle nye ting med hjem i rygsækken og at nogle af dem endda pider sig fast på mig : )

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er vel nok skønne kort, du har trukket. Jeg bliver så glad, hver gang jeg ser dem. Mine inner child kort er en daglig glæde for mig. At have dem i hænderne giver en enorm glæde og ro.

Knus til jer alle tre fra engen ;-)

Unknown sagde ...

Ja, jeg kan også rigtig godt lide dem. Begge slags faktisk. Jeg har dem ikke i hænderne. Der har jeg mine englekort, som også er helt fortryllende og dem er jeg meget glad for.