1. september 2008

Jeg er en glad pige

Det må være konklutionen på dagen i dag. Jeg har været på kursus i "Lyd til læsning", talt med en gammel kollega. Købt vitaminpiller og mad i Buddinge sammen med mine to drenge, talt med min psykolog om at fortsætte og så en ny henvisning fra min læge, bare for at følge alting til dørs, har lavet lækker mad, været i bad sammen med Max, der var i hopla, leget i vores seng med mine to drenge, kigge i den store ordbog med Max, der peger og siger "diieeeet" højt og skingert, puttet Max og set soapen "2900 Happiness", der stadig forbløffer mig, da det er gode skuespillere, men knap så seje præstationer. Alt i alt er jeg sku en heldig katoffel : )



3 kommentarer:

Anonym sagde ...

JA, DET ER DEJLIGT, NÅR MAN HUSKER AT GIVE SIG TID TIL AT FINDE DE POSITIVE TING OG AT VÆRDSÆTTE DEM, DET ER MAN TIT TILBØJELIG TIL AT TAGE FOR GIVET OG DET ER FAKTISK SÅ LIDT DER MANGE GANGE SKAL TIL FOR AT REDDE DIN DAG. KRAM JETTE

Anonym sagde ...

God dag til dig, din heldige kartoffel. Fnis... ;-)

Unknown sagde ...

Ja, det er bare tanken kraft der redder dagen. Man kan altid finde noget godt at tænke på.... Så jeg er tit heldig, ja!!