27. august 2008

Kundalini rising

"Powerful, unexpected events may surface at this time, asking you to look deeply into the interior of your present life circumstances. What growth opportunities knock at the door of your heart? Have faith in yourself and the changes you are invited to make at this time. Move with this energy by speaking your truth and making the necessary changes to set yourself free from the confines of the past."
Noget nyt skal se dagens lys i mit liv og jeg skal vokse og have tillid til de muligheder, der byder sig for mig og tillid til, at jeg kan følge med udviklingen. Jah, det er ikke et godt kort. Jeg er nu altid på vej føler jeg, men har tider som nu, hvor jeg går lidt i stå og energien er lav og træg. Den kommer igen, det er jeg sikker på nu. Jeg har som skrevet før fået en ny hoppy, der hedder World og Warcraft og det er jo ikke uden kvaler, for det er bare en tidsrøver og det er bare så sjovt og hyggelig. Men efterlader mig med dårlig samvittighed. Så det er nok noget af det, jeg må finde et passende leje til, så der er plads til nye projekter, som jeg altid har fyldt mit liv med. Men tiden var nok inde til at gå i stå og søge ind i en fantasiverden og være i fred derinde og måske er det sjovt lidt endnu, men så drosler jeg nok ned, som jeg altid gør.

Ingen kommentarer: