12. juni 2008

Ulykkeligt barn og frisørskole

Max ville på ingen måde sove til middag, så jeg vadede frem og tilbage og blev mere og mere frustreret. Så gik vi hjem og han fik en flaske mælk for at få ham lidt i ro og så lå vi i vores seng, men heller ikke det gik godt. Han var tosset. Nu har jeg sat ham til at se baby signs på dvd - hittet for tiden. Den er på engelske, men det er han vist ligeglad med. Når Preben kommer hjem skal have tage sig af Max og naboens to børn, mens mødrene skal på frisørskolen og have ordnet hår. Mit skal nu kun klippes lidt. Jeg glæder mig til at komme afsted.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ind i mellem er det bare så hårdt at være småbørnsforældre. Jeg tænker ofte på dig og Preben i den henseende. Det kræver nogle gange et næsten umenneskeligt overskud.

På sidelinjen synes jeg bare, at du klarer din moderrolle så smukt. Det synes jeg, at du skulle vide.

Knus fra JM

PS.: Før i tiden kom jeg også på frisørskolen, da min veninde var underviser derinde. Det var det mærkeligste hår og farver, jeg nogen gange kom hjem med. Fnis. Måske får vi et billede af dig ;-)

Unknown sagde ...

Mit er nu stille og roligt. det trængte til at få klippet det tørre af og nu er det blødt og fint igen.