13. juni 2008

Store dilemmaer rammer mig og min familie

Netop nu er BUPL gået til møde omkring hvad end de har fundet ud af sammen med KL og jeg håber, at det er en løsning, der ikke indvolverer lock out og hvad der med følger. Når det så er sagt, så er det bare et skide dårligt tidspunkt lige nu for min lille familie. Max skal jo køres ind her i næste uge hvis der ikke kommer lock out. Det vil sige, at jeg må tage ferie, omsorgsdag eller hvad vi nu finder ud af og så tager vi forresten på ferie på næste lørdag. Hul i hovedet. Sådan er det jo bare. Men vi har aftalt, at Preben så må tage et par dages ferie, når vi kommer hjem fra ferien og så få ham ordentlig kørt ind dernede. Det bliver vi nød til. Hvis der kommer lock out, så kan han slet ikke blive kørt ind før i uge 27, hvor jeg faktisk har meget at se til på arbejde pga. af vores årlige aktivitetsuge, hvor jeg er i udvalget. Jeg vil prøve at ringe til mor og høre, om hun måske vil komme herover en uge før beregnet og så tage ham et par af dagene, hvor han skal køres ind. Det er godt nok et puslespil af dimensioner. øv!

Ingen kommentarer: