7. maj 2008

En lang dag...

... er nu gået med arbejde, cykelture, besøg hos mødregruppens Maria og hendes datter Astrid, hvor Max tudede så snart Astrid nærmede sig og var noget så morsyg, lidt kulør til kroppen - der var noget så bleg, kagespisning af den gode slags, telefonsamtale ang. en pakke, hvor mit fine Guess ur var i - men nu er det sendt og jeg er blevet snydt så det driver for pengene, jeg skulle have for det (dyre lærerpenge). Men alt i alt en fin solskinsdag. Da jeg kom hjem fra Maria og Astrid og det gangske korte besøg var min svigermor her. Hun havde taget et brugt tastatur med til Max og det er bare et hit tror jeg. Hun har tilbudt at passe Max på fredag, efter hun læste om vores hyr på bloggen i går. Så det er sødt af hende (Tak Jette-mor). Så skal vi bare lige finde en film og det har vi vist endelig gjort. "27 bryllupper" i Palads, der går ikke det helt store, men vi takker da gerne ja, til en aften for os selv, når den byder sig. Vi ville have været i Tivoli, men da Big Fat Snake ikke lige er os, så tager vi en hyggelig tur i biffen til en romantisk komedie. Dejligt.
Ps. Maria der er updated med alt mulig news, mener allerede at der er loppemarked fra på søndag i Lyngby og det skal da undersøges.
pps. Hun kender en der arbejder for Lancome, Loreal og Helena Rubinstein og for tiden skal have sin løn udbetalt i produkter og det er jo heldigt, for det er rigtig billigt. Maria vil sige til, når hun sælger af sit lager igen. Jubiiii. Jeg er klar parat med tegnebogen ; )

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det lyder jo til at have været en hel hæderlig dag for dig og dine. Herligt. Også herligt med at sparekniven er lagt i skuffen igen, nu når lækre produkter til det smukke ansigt er i farvandet. Også herligt. En forsat dejlig dag herfra - og så en stor knuser til Maximus ;-)

Unknown sagde ...

Den skal jeg give videre. Ja, jeg elsker at bruge penge. Sådan er det vist bare. Jeg sparer lidt i ny og næ og bruger lidt i ny og næ og igen skal jeg ikke have penge med herfra. Det må lille Max vist bare indstille sig på ; )