6. maj 2008

Så er han vågen med skrig og skrål

(kl. 20.30) Så derfor denne navnebror, der fisker lidt. For der er lidt mere idyl over en fiskende hundehvalp end over ens barns ulykkelige gråd. Han er vågen og nu forsøger Preben, at få ham til at falde til ro. Der er kommet 2 tænder frem, men der er mindst en på vej i overmunden igen. De skide tænder - ja undskyld mit franske - men man giver panodil i tide og utide, når han er så ked af det. Men vi aner jo faktisk ikke helt hvad der er galt. Det bliver nu en glæde, når han kan fortælle, hvad der er galt. Lige nu gaber og græder han og hulker. Det er ikke så rart. Måske skal jeg ligge mig med ham i vores seng.
Updage kl. 20:55: Han ligger i vores seng, græder stadig helt hysterisk og det er nerveflossende. Nu er Preben gået derind lidt. Aftenen startede ellers så godt. Jeg er heller ikke så overskudsagtig, for jeg sov dårlig i nat, spekulerede og vendte og drejede. Opdagede så i morges, at jeg ikke havde taget de rigtige piller og lykkepiller og søvn er en bad match for mig ; ) Gud ved om jeg snart lærer det ; )
Update: Han har siddet lidt sammen med Preben inde i sofaen og han var bare så træt, så vi lagde ham i hans egen seng. Det lykkedes mig at få han til ro men en lille bog, han selv holdt og bladrede i mens han sagde "Ghugn" "Ghagn". Men nu er han så vågen igen. Bare jeg vidst hvad vi skulle gøre.

2 kommentarer:

GrundGlad sagde ...

Det er sikkert heller ikke så sjovt med de tænder. Forhåbentlig får han det snart bedre igen - og I kan få lidt fred om aftenen og (tør man næsten skrive det?) lidt nattesøvn.

Tænker på jer!

Unknown sagde ...

Ja, sig du bare fred. De der aftener erbare hellige for min mand og jeg. Så vi føler at vores tid til at slappe af og hygge os med hinanden, samt få strøm på batteriet smuldrer lidt. Men svigermor læste med på bloggen i går og hun ringede starks og tilbød at de nok skulle passe Max på fredags hvis vi ville i tivoli eller noget andet og være lidt uden barn ; ) Dejligt!!!