1. april 2008

Første dag på arbejde er delvis overstået


Det gik godt på arbejde. Om formiddagene skal jegbare være praktisk gris, have vejledning med en PGU'er (pædagogisk grunduddannelse) og eller hjælpe hvor jeg kan. Om eftermiddagen er jeg så sammen med børnene på SFO'en. Så det er jo rigtig dejlig og en god dag at starte op. Børnene har nydt solen. Preben har også haft en god dag herhjemme med Max. Max var ikke specielt vild da han så mig. Men jeg tager det ikke så tungt ; ) Om en times tid skal jeg ud til 3 timers møde om brobygning.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dejligt at høre om din dag og det glæder mig, at du er glad. Er også selv lige hjemvendt fra en af de travleste dage længe. Men nok om det. Knus herfra ;-)

Unknown sagde ...

Ja, jeg lægger hårdt ud. Men det blev nu en dejlig dag alligevel. Lige nu kvidrer fuglene udenfor ; )