29. februar 2008

Tid til Sommer

Kl. 20.00 skal jeg se Sommer. Jeg har det egentlig rigtig skidt, føler mig syg. Snottet, ondt i hals og ører, kvalme og en åndsvag hovedpine. Og når min sprøjte er varmet lidt op af køleskabets kulde skal jeg også have den...great!
Vi er lige komme hjem fra min svigerinde. Vi tog tidligt hjem med det ulykkeligt barn, som nu er ved at blive puttet af sin far. Vi er endda blevet ringet op af politiet, da vores bil holdt så en anden bil ikke kunne komme ud. Drama.
Vi er begge lidt irriterede over alt det der skal spille før vi kan få den bil vi gerne vil. Så det hele er lidt træls. I morgen håber jeg på, at jeg kan få fat i Jeanette og komme i gang med halskluden. Så kan jeg da stresse lidt af med det. Preben skal til tandlæge efter arbejde og så kører han ud og prøver på at sælge bilen. Det er bare noget vi begge hader. Virkelig, for vi vil det bare så gerne og er tit blevet så skuffede. De ville sku kun give 15.000 for den i byt i dag og vi har givet 65.000 for et år siden. Man føler sig lidt røvrendt. Men vi må holde modet oppe på hinaden og hvis den bliver solgt, så venter der en rigtig fin lille Punto Grande. Ja og så er der jo den smadrede scooter, den skal også lige lavet. Jeg har brug for lidt held i sprøjten. Måske skulle jeg visualiserer at min Avonex-sprøjte er en saltvandsindsprøjtning af held og lykke. Det gør jeg!!!

Ingen kommentarer: