29. februar 2008

Halsklud

Billedet af venligst udlånt af Jeanette fra hendes blog Gæstebud. Dette er hendes værk ; )
Mit første strikkeprojekt skal være den såkaldte halsklud, som jeg glæder mig til at komme i gang med. Jeg må snart forbi en garnhandel eller måske finde noget fint på nettet og så kaste mig ud i et fint sjal jeg har fundet. Men Jeanette har lovet at få mig godt fra start og så skal der strikkes 4 forskellige, for det har jeg garn til. Max skal have et blåt og hvidt tror jeg. Ihhh altså, jeg glæder mig. Jeg har også et mini projekt på symaskinen. For jeg har en cardigan, der er ret så sød, men i stykker. Så det vil jeg prøve at sy lidt om og reparerer lidt. Det må være sådanne småting jeg skal lægge ud med, indtil jeg får færten af hvad jeg laver.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Rikke, er du sød at skrive at billedet er taget af mig. Bare så andre íkke får ideen med at anvende billedet. Knus og tak ;-)

Anonym sagde ...

Kan du ikke lige maile din anden e-mail adresse, så jeg kan sende dig mit telefonnummer ;-)

Unknown sagde ...

JO, det skal jeg nok, jeg tænkte på det, men ville så lige skrive til dig at jeg havde lånt det. min email er rikke_bruunjensen@hotmail.com