7. september 2014

Lige for tiden.....

...går der rigtig mange tanker igennem mit hoved, omkring hvordan jeg indgår i den her verden. Jeg tror at en episode på mit job udløste nogle ting inden i mig og jeg havde nogle hårde dage og når jeg får det sådan, så bliver jeg igen mindet om at passe på mig selv, at huske hvad der er vigtigt i mit liv og det ved jeg jo godt hvad er....
Da jeg kom til veninder/venner, så bliver jeg altid ramt af sorgmodighed. Måske fordi jeg aldrig har haft så nemt ved at have veinder og se dem meget og sådan.
Som helt ung dyrkede jeg meget gymnastik og havde mine venner der og så dem den der gang eller to om ugen og det var nok for mig, så havde jeg dem fra skolen og egentlig blev jeg mættet.
Jeg er enormt afhængig af at være sammen med mennesker og måle mig der, fordi jeg har haft svært ved at finde ind til hvem jeg egentlig selv var. Det synes jeg efterhånden at jeg er ved at have tjek på. Men alt imens vi alle får børn og får meget at se til oplever jeg hvor svært det er at holde fast i de veninder jeg altid har holdt af at se.
Prioriteterne er anderledes. I mit eget liv fylder mine børn, Preben og mit job aller mest og så fylder Kongevænget også meget. Her har jeg gode venner og naboer og nyder at de er lige her ved siden af. Men jeg savner da rigtig meget at tilbringe mere tid sammen med dem, der kender mig rigtig godt og hvor jeg har følelsen af tryghed og har det lidt som at komme hjem og ind til mig selv.
Jeg får desværre nogle gange den gamle følelse af, at jeg ikke er god nok, eller sjov nok eller nok! Men prøver at huske mig selv på, at jeg gør mit bedste og det er godt nok og prøver så at komme videre.......




2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du ER god nok. Du må jo give lyd. Kh. Anna

Anonym sagde ...

Søde Rikke.
Det lyder som om du har meget at rode med.
Du må huske på, at de rigtige venner er der, også selvom I ikke ses så meget.
Brug den tid, du har, på det DU synes er vigtigt. Resten er ligegyldige detaljer