30. juli 2014

Møbler

Jeg er blevet lidt forelsket i den her stol eller noget lignende. Du ved sådan en dejlig vamset fætter, der bare indbyder til en god krimi skal læses i den. Lige præcis sådan en som denne her dejlige vams at en lænestol. Men puffen er jeg også ret så pjattet med, det hører vel nok med til at god læsestilling.
Og så er jeg ret bebejstret for det her lille fine sofabord hvor man kan opbevare magasiner og bøger nedenunder og den står på min ønskeseddel over ting jeg gerne vil maksimerer hyggen med i min stue. For lige nu er der ret meget sort og kirsebær og jeg vil gerne med tiden få lidt mere varme ind og hvis ellers den her kunne gå med kirsebær, så fred være med det ; )
Nu står jeg ikke og mangler...men faldt over den i google picture og fandt ud af at Biva åbenbart gik konkurt oh nu åbner bagmændende en ny online shop i stedet for.  Furnia og der kan man så købe sit sofabord, stol og måske enddag en sovesofa når den tid kommer med lange teenagere i huset : ) Så den hjemmeside skal jeg da helt sikkert tage et kig forbi igen; )
Vi taler nemlig ret tit om vores søde små drenge og at de faktisk nok ikke bliver evd med at være søde og små. Men måske nok bliver søde og lange på et tidspunkt. Knap så runde og bløde og knap så medgørlige og nuttede. Men vi vil da nok IKKE se frem til den dag hvor vi skal ud og se på sovesofaer og udstyr til de søde små drenge. For det tror jeg faktisk jeg har svært ved at forholde mig til.
Men for at komme tilbage til den fine stol, så ønsker jeg mig sådan en...blev der sagt!

Ingen kommentarer: