30. juli 2014

Babylegetøj

Det er ved at være noget tid siden. Men jeg nyder nu stadig indimellem at kigge på babylegetøj og se hvad man kan få og faldt over denne her siden med trælegetøj Babytoys forleden og det er bare sådan nogle søde ting man kan få. Det er ikke engang særlig dyrt og så er der altså noget over træ : )
Jeg har altid været glad for at købe legetøj i træ til mine drenge, men desværre er de jo nok vokset fra det, hvorend jeg gerne ville se dem lave dukketeater og have en købmandsbutik med træpærer og agurker. Romantikken spiller ikke altid sammen med den virkelige verden. Men så må jeg da bare give det væk i gave. Andet er der jo ikke at gøre. 

Selvom jeg er færdig med små babyer, så må man vel stadig godt kigge lidt, ik
Næste gang der er en barnedåb så ved jeg ihvertfald hvor jeg skal kigge henne og har også fundet op til flere fine små ting jeg gerne vil give væk. De her to ovenover ser rigtig gode ud.

Jeg er sikker på, at mine drenge ville blive glade for det her spil udendørs bowling. Elsker farverne og ja.....træ.


 Det er altså også et ret fedt telt, det er jeg ret vild med. Ville det ikke være fedt ude på vores terasse?

og så den gode gamle - men bare i træ og sailorreb. Jeg er VILD med det!

Vi havde faktisk sådan et fødselsdagstog her, men hvor blev det lige af og var det lige så fint her. NEJ!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Fine møbler og sødt og sjovt trælegetøj, nu du viser det ringspil, så var det et stort hit på landet hos drengene. Kram Jette