12. juni 2013

Sidder bare her og slapper....

...ved mit ynglingsalter. Har tænkt på at lave Pilates, læse min bog færdig..men jeg bliver her hvor jeg er, hvor jeg oser rundt i cyperspace og nyder fred og ro...lyden af P3...griner inden i mig selv af genialitet og skøre hjerner der får lov til at eksisterer.
Smuk udsigt ved Charlottenlund Fort
Når jeg bare er mig og bare er her uden påvirkninger, så er alt muligt. Jeg spiser mindre, sundere og tænker mig om. Det er påvirkninger og impulser der tricker mig, for jeg er så bange for at gå glip af noget og kopierer andres gøren og det er noget jeg er bevidst om i alle livets facetter..at jeg kommer til at gøre som og være som...men jeg skal være glad for mig og gøre som mig selv, for det kunne være så fint : )

Naboen kom forbi til en lop the, melon og sludren i solen og nu nyder jeg en kop the...mre og en nybagt bolle her i skyggen. Mine søde drenge kommer snart hjem til en halv times hygge inden jeg skal til møde på arbejde. Jeg savner de søde bløde dejlige drenge!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dejligt at savne, men også dejligt at være alene og tænke på alting og ingenting som Prebens far altid sagde, når jeg spurgte ham om hvad han sad og tænkte på. Godt I nød dagene, se vejret idag, vi var super heldige de 3 dage.
Kram Jette

Unknown sagde ...

Ja...det tør siges..tissevejr ; )

tanterne sagde ...

Hvis det er uvant eller svært at elske sig selv, bliver det så meget lettere af at behandle sig selv rigtig godt.
Og, det lyder som om du gør præcis dét!