14. juni 2013

Noget slog mig....

...at det der med at kopiere andre er nok frygten for at se ind i selv, mærke efter og fornemme hvad kroppen og sindet har bedst af for mig. Det er jo fint jeg har fokus på det og erkender det...men skal jo også videre derfra og jeg er ikke kendt for mit tålmod overfor mig selv. Når jeg går i gang med det alle andre tænker som en ret fornuftig plan for et sundt liv, så slår hjernen bak og jeg stritter på en måde imod der er så triumferende, så jeg går i stå.


Jeg vil gerne videre og blive klogere, kvikkere og det er umiddelbart et livslangt projekt for mig...måske er det derfor jeg falder i den ene gang efter den anden, når jeg forsøger på at lytte efter kroppen og forsøger på at finde de rigtige veje for mig...det er skide svært og jeg ville ønske at livet ville være nemt i forhold til i det mindste at lytte efter for de mest basale behov og logiske løsninger for mig og mig alene : )



Ingen kommentarer: