15. maj 2013

Fridag...jubiiii

Det er så skønt at have sådan en mig-dag midt på ugen. Og lige nu skal jeg bare sysle lidt med noget vasketøj og ellers vil jeg nyde at der er ro og fred. Jeg vil måske se en film og så hente Mathias ved 15-tiden. Max tager Preben med hjem, så det handler om at samle kræfter og få ro på.

I morgen skal jeg til en overleveringssamtale omkring nogle børn, scannes på Herlev hospital og så ellers tage den med ro. Jeg har bilen, så dagen glider lidt nemmere og det har jeg også fredag. Sådan en lille ting (som for mig er det ret stor ting) at have bil, letter dagen helt enormt. Hvis vi havde penge til det, så havde jeg nok stemt for en bil mere, mens vi har børn der skal køres i skole. Men som Preben siger, så ville det så bare gøre så vi ikke kom på ferie og det ved jeg er noget af det der spicer livet lidt op, så ja...prioritering er ikke min ven, men en del af livet : )

Ingen kommentarer: