15. april 2013

Øv-dag (update)

Humøret er skidt og det er der alt for mange grunde til. Jeg skal ringe til cykelhandleren igen og det er fordi cyklen stadig ikke virker og det er nok batteriet der aflader. (Nu er batteriet pakket og skal sendes retur, så der sker da noget).

Det jeg havde tabt på 14 dage var næsten kommet på efter en weekend med gæster, så der skal kæmpes igen med sukkertrang og kaloriettælleri. (Jeg tror de forsvinder hurtigt igen, jeg er klar!)

Mit hjem roder og jeg har ikke energi til at gøre noget ved det. (Jeg har taget en afspadseringsdag i dag, for at få humøret og overskuddet igen).

Jeg har sagt ja til en arbejdsopgave der gør, at jeg skal møde kl. 8-13 2 dage om ugen og det er nu godt nok, men logistikken giver mig kvalme og jeg kan ikke overskue at skulle afleverer børn og være i Skovlunde kl. 8. Men det skal nu nok gå når man er inde i en rutine. (Preben vil som udgangspunkt gerne cykle den dag, der er 18 km. men på en elcykel går det stærkt og han vil gerne ud og luftes lidt, så der har jeg bilen og det gør mit liv meget nemmere).

Jeg er trist men har ikke lyst til at tage lykkepiller mere og vil gerne kunne klare mig uden, men jeg har kort lunte og har det svært. Nu giver jeg det et par uger efter at have trappet ud i længere tid og så må jeg se hvad der sker.

Jeg bruger mine lommepenge alt for hurtigt og det er ikke et nyt problem, men jeg må finde på noget, for det er ikke fedt at mangle penge de sidste 14 dage hver måned.

Mathias styrer for meget herhjemme og det kræver noget af os forældre og det er ikke nemt at skulle være firkantet, men det skal jo til. Og han er svær, for han lytter ikke og forstår ikke så meget af det endnu, så det er så hårdt for min energi. Jeg er flad!!!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

En rigtig øv-dag.... det kan kun gå bedre i morgen.
Hilsen Charlotte