10. april 2013

Nu med et rødt lyn



Og typisk for mig, så havde jeg nok ønsketænkt mig til en lås, men det blev ved det, så nu der der bestilt en godkendt Abus kædelås.....selfølgelig i rød og hvid. Lige her blev jeg så mega nationalistisk. Lige nu står min honey og lader op og når vinduespudseren har gjort mit udsyn lidt klarere, så vil jeg prøve en trilletur i eftermiddag, når batteriet er fuldt. Den vil gøre min hverdag lidt nemmere, og jeg vil spare tid på at vente på tog + penge på månedskort. Jeg mister hurtig kræfter pga. sclerosen, så derfor en elcykel og JA jeg ved den slags luksus er forbeholdt den ældre generation, men jeg følte det var det bedste alternativ til andre fordyrende køretøjer : )

Drengene holder en fridag med Farmor og Flemming i Zoo. Max er jo startet i SFO og er vildt stolt og glad for det. Har fået en ny ven og alt er som det skal være. 
Jeg har været hjemme igår med Mathias der har børnesår, men i skarp bedring. I aften er der fællesspisning og vi laver maden. Det er så hyggeligt og kaotisk på en gang. Men en totalt dejlig aflastning.

Ingen kommentarer: