9. februar 2013

Opgave 9 - gruppe vs. individet

Dagens opgave var som den foregående ret svær. Dels fordi vores planlagte kærestedag der skulle ende hos vores naboer til middag endte med Preben der har feber og vi kørte ud med børnene og tog ind til byen og handlede sko til Preben, der har været et ønske fra hans side i længe. Så der satte jeg vel individet til side og tænkte, at det er ham der har det skidt og må bestemme. Ift. at melde fra til naboerne kunne jeg være mere gruppeorienteret og egoistisk og have spurgt dem om jeg så ikke bare skulle komme. Men godt det samme, for jeg er også begyndt at få det skidt. Så individet sejrede. Senere hygger vi med ravioli, hjemmelavede brød og Skyfall i hjemmebiografen. Ned under dynen og være individ. Normalt er jeg meget gruppeorienteret og det kunne ikke lade sig gøre i dag : )

I morgen håber jeg, at helbredet er til, at vi kan komme op til min veninde Mie og hendes 2 børn. Manden er udstationeret og vi har aftalt en hyggeeftermiddag sammen. Hvis Preben er skidt kører jeg selv derop, men hvis jeg også er hængt kat...så må jeg lige reviderer planerne ; )

Ingen kommentarer: