8. februar 2013

Opgave nr. 8

Er du selvudslettende...så skal du være selvhævdende
Er du selvhævdende... så skal du være selvudslettende og for os lige midt imellem, der kan finde på hvad som helst er opgaven ret så svær. Men det handler om at agerer uvandt og det er jo et held det er fastelavn, for jeg skal være pirat-inde og det er i sig selv en rolle hvor man kan hævde sig for vildt....så mon ikke jeg satser på små ændringer i udvalgte situationer ; )

Det har ikke været nemt skulle jeg hilse at sige. Ikke spor. Jeg har prøvet på at bryde igennem med min holdning og holde fast i, at der var noget jeg gerne ville fordi det var en god idé. Jeg har også været lidt tilbagelænet, ydmyg, sat ? ved mig selv. Så lidt af hver hvor jeg kunne have valgt en anden stil normalt. Men jeg en meget kompleks persom i den retning. Morgendagens opgave er ikke meget nemmere. Der skal man prøve at være gruppeorienteret hvis man er fremmed med den rolle eller individorienteret hvis det er hvad man har svært ved. Men jeg er jo begge dele og ikke nødvendigvis kun i bestemte fora, men jeg kan godt både holde fast i mig selv og min holdning, men også kæmpe for fællesskabet, som betyder rigtig meget for mig. Så igen bliver det nok en lidt sjov måde jeg må løse det hele på. Noget med at prøve mig lidt frem og det fede er at man er ret bevidst omkring sig selv. Alt bliver der reflekteret over i disse dage.

Jeg har tabt 900g. Så ikke noget særligt, men er glad for har lyst til at udfylde mine opgaver på den bedste måde, men da jeg i forvejen er et spontant menneske ift. de her emner, så må jeg grave dybere og se på om jeg påtager mig en rolle sammen med bestemte mennesker og det ved jeg da at jeg gør, den skal jeg så ændre lidt på.

Ingen kommentarer: