3. april 2012

Hausfrau får besøg af Hr. Weber og bryllupsklar blev hun også...pigen...

Så er weberen samlet og der kan man godt være for YouTube i vanskelige tider ; ) Men nu er den klar og vi glæder os til den skal tages i brug. Vores lerovn, som er købt ganske billigt i Netto havde vi ild i her til aften og det var faktisk ret hyggeligt og jeg ser da hygge på terrassen og kolde øller mens flammerne braser op i luften...

 Ikke de bedste billeder og ikke særligt informerende. Men denne sommer maxi kjole skal jeg have på til min svigerindes bryllup til Sankt Hans aften. Den er rigtig sommerfin og sådan en man godt kan se sig selv i bagefter. Så skal jeg lige finde blå klipklapper til senere på aftenen, en lille sød bolero...da mine arme er trælse at se på i længden og så er jeg bare SÅ klar. Dejligt at man ikke skal tænke mere på det så ; )

3 kommentarer:

Madame sagde ...

Tillykke med den flotte Weber-grill, Rikke! Og dejligt at du allerede har kjolen klar til brylluppet, I skal til.

Jeannette Mariae sagde ...

Han ser super lækker ud, din nye Hr. Weber. Ham vil jeg da gerne have et par aftener med... ;-)

Unknown sagde ...

Madame: Ja og sjalet er også i hus. Så det kører for pigen. Dejligt at være i god tid ; )
JM: Ja, min veninde er også rimelig "tændt"..hi hi Han er også en hottie...naj da, hvor jeg er fuld af jokes ; )