4. april 2012

En lang med "glad" dag

I formiddags fik vi en gammel McD kollega på besøg og hendes søn og da de var gået kom min søde veninde Mie og hendes kæreste og 2 børn. Ungerne legede vildt godt sammen helt indtil kl. 22 og så var der også ved at være udsolgt, da Max pådrog sig en klemmelus. Men helt ærlig, så kan man jo ikke blive ved med at have styr på sin krop, når timerne bliver små for det søde barn. Max og Mathias ligger nu og sover fint i vores seng. Gæsterne er kørt og jeg sidder tilbage med en dejlig fornemmelse i kroppen. Har lige været i bad. Jeg holder utrolig meget af min veninde, som jeg har kendt i snart 14 år. Første dag på semi sad vi overfor hinanden og har holdt sammen siden. Hun er GULD værd. Vi ses for sjældent, men når vi gør det som i dag, så bliver jeg glad glad glad i maven : )

Ingen kommentarer: