13. marts 2012

Så kom slaget i mellemgulvet...

...og energien forsvandt og humøret har jeg også svært ved at holde oppe. Jeg har ikke overskuddet til andet end at gøre det jeg absolut skal og snart må jeg trille i seng og finde energien frem igen. Efter en lang weenend, lang arbejdsdag igår og mange tanker der tynger mig lille hoved, så der er dømt udsalg på øverste etage.
Min hjerne har hørt på højtryk og jeg kan mærke, at det er med at være opmærksom, for det kan jeg bare ikke tåle. Heldigvis kender jeg godt signalerne og ved hvad der skal til. Det er ikke helt noget jeg styrer, men noget jeg kan gøre noget ved. Både det ene og det andet problem.

2 kommentarer:

Camilla Wedel Sivertsen sagde ...

Pas rigtig godt på dig selv Rikke <3

Unknown sagde ...

Camilla: Ja, jeg prøver. Men hjernen har meget magt over mig. Så nu tager jeg lige og skruer dosis op på mine antidepressiva, for de kan skrue lidt ned for tempoet for mig. : )