2. marts 2012

En lang med lykkelig dag


I går lånte jeg en klapvogn af vores søde naboer og kørte mod Kildedal st. med Mathias, der stadig har noget med mavsen. Vi tog til Herlev og gik over i centret og købte to nye film til ungerne...Byggemand Bob i westernland og så Find Nemo til drengen der elsker fisk. Inden en halv time havde han skidt 3 gange og det var da lige umuligt at skifte ham nogen steder, så det blev lidt alternativt.
Da vi havde spist frokost gik vi mod Herlev Hospital som op var målet for udflugten. Mathias faldt i søvn lige før vi var der, så det var ret perfekt.


Jeg skulle vanen tro vente i over en halv time...hvilket var kort tid. Da jeg kom ind fik jeg at vide, at alt var fint og han kunne også konstaterer (første gang han så mig), at de galdesten jeg engang havde haft var væk...det siger du ikke. Det er så 5 år siden jeg var indlagt med monster ondt og Max inde i maven, der ikke fik mad i en uge, for Mor var mega dårlig : )






Han sagde også, at nu er medicinen som gives specielt til GIST-patienter, hvis det skulle blive nødvendigt, er så god og effektiv, at sidestilles med en operation. Så jeg blev jo glad. De vil sætte kontroltiden ned til 5 år..formentlig. Men han sagde, at når de ser mit CPR-nummer så bliver de så bløde om hjertet og så længe han sidder i stolen, så bliver det stadig de 10 års kontrol. Så good news efter en lang dag på faren. Jeg var vildt træt efter at have vadet rundt i snart 5 timer og måske også fordi det altid er lidt en hård omgang at være i den der sindstilstad, som jeg endda tager rimelig let på, for hvorfor ikke..tænker jeg. Men jeg ville jo lyve, hvis jeg ikke var lidt påvirket af situatonen.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Perfect at turen forløb godt og resultatet var som vi havde aftalt det skulle være. Til lykke med det. Helt hygge at se ham i klapvogn, lige kommet hjem fra Glostrup, Rødovre Centrum med Mathias efter en herlig tur. Nu er det frokosttid. Kram jette