9. februar 2012

Går en lang dag i møde....

... og har udsigt til en lang weekend.


Men det er nu ikke noget jeg klager over. Om en times tid kommer min kollega og henter mig og så skal vi handle ind til fastelavn i morgen på vores arbejde. Når jeg har fri kl. 17, så er der P-møde og jeg er nok hjemme kl. 21 i aften.
I morgen holder vi så fastelavn på arbejde og det er som regel nogle dage med mere run på og man bliver mere træt i hovedet. Jeg skal være twister spil og kommer til at ligne hende på billedet bortset fra at det jo nok ville blive en kold fornøjelse, så det bliver med sort stram bluse og strømpebukser inden under. 

Fredag aften står den på pizza traditionen tro og Disney sjov, X-factor og hygge med familien.

Lørdag kommer vores gamle naboer hjem til os og spiser og det plejer at være hyggeligt...eller det vil sige at som familie er det anden gang vi ses på den måde. Men det var rigtig hyggeligt sidst. De har en lille baby med på 3-4 måneder og Liva på Max's alder.

Søndag kommer Prebens Mor, hendes kæreste og Prebens onkel til mad ofr at fejre at Mormoren til Preben kunne være blevet 90.

På mandag skal jeg først scannes i maven og jeg ved at jeg skal drikke noget forfærdeligt kontrast væske som jeg  knap nok kan få ned og bare den tanke får mig til at se meget lidt frem til den oplevelse.

  Senere kommer min Mor og hun kører denne gang herover med min bror, min niece og nevø. De bliver bare en dag og min Mor bliver til torsdag. Så det er jo hyggeligt. Men jeg ved også, at jeg skal bruge den næste time på fred i mit hoved, for det er med at suge den stille tid til sig der er nu. Støvsugning og gulvvask m.m. må vente til i morgen tidlig inden jeg suser på arbejder i morgen. Jeg gider ganske enkelt ikke og det er sku ikke fordi her ikke trænger til det. Der er mange pletter på det lyse guld, så nu trodser jeg snart fiberklude og gode intentioner og giver gulvet en omgang sæbevand. 

God Weekend til jer der stadig læser med : )


Ingen kommentarer: