5. januar 2012

Jeg glæder mig til sommer....

....på den nye terrasse. Det bliver sku bare dejligt, at kunne åbne døren og smutte ud i solen uden at skulle slæbe det ene og det andet ned fra 2. sal. Vi skal grille og nyde det skal vi!

Det er jo dejligt at kunne drømme sig væk på sådan en træls regnvejrsdag som denne. I aften skal jeg være alene med ungerne når vi har spist. For så kører Preben ned til sin ven, som vi er flyttet en del tættere på faktisk. Jeg var også ude i går aftes. Jeg blev healet af en gammel nabo igår  - se nedenunder. Jeg har det ret godt i dag. Der er ro og fred indeni og jeg har det dejligt!


Bars er en meget enkel behandlingsteknik, som hjælper dig til at rydde op i tanker, følelser, begrænsninger og programmeringer, som kan forhindre dig i ”at tage imod”. Bars er en behandlingsform, som er grundlagt i USA af Gary Douglas. Se mere på www.accessconsciousness.com.
Bars hjælper med at slette filer fra din ”harddisk”, som ikke er hensigtsmæssige for dig at bruge. Gennem vores opvækst er vi nemlig blevet kodet med mange ”sandheder”, som vi har taget til os som vores, men som står i vejen for at tage nye skridt.
Med Bars-behandling kan du få hjælp til at delete og lægge nye hensigtsmæssige programmer ind på din harddisk.  
Der findes 32 BARS (baner/bjælker) med energi, som løber gennem og rundt på hovedet. Ved let berøring på Bars-punkterne, opløses blokeringer og de usande beslutninger og ideer, som man har manifesteret i løbet af årene.

Ingen kommentarer: