10. oktober 2011

Oven på en hektisk uge....

...kan jeg mærke stressen sidde i halsen, sådan er det altid med mig. Heldigvis er jeg færdig med at male den dør der trængte, stolen, der godt nok bliver ret grimt malet begynder også at ligne noget og dørkarmen er næsten færdig. Så mangler vi paneler og halvanden stol og så burde det være slut med malerarbejder her.  Tror lige jeg vil kigge på om man ikke kan få sådan et sæde til vores stole, så Max kunne sidde der i stedet for på højstolen. Jeg orker sku bare ikke at male dem! Senere i dag skal jeg hente Preben på arbejde, for drengene skal besøge min svigerforældre i dag, så vi skal ind til byen og gå lidt rundt og spise en kage på La Glace ; )

kl. 14.41
Vi tager i Ikea og køber 2 hvide højstole, som passer lidt bedre i det nye køkken, så gemmer vi den Mathias har, da den er pænest til når der er gæster med børn. Det bliver til en regnfuld tur ind til byen. Vi tager i Ikea & Elgiganten, men vildt ophidsende er vejret godt nok ikke.....

Ingen kommentarer: