23. oktober 2011

En Efterårsferie er slut....

...og man kan som end godt glæde sig lidt til at komme på arbejde. Det er så intenst med ungerne hjemme og min energi er hurtig brugt op. Oven i det har jeg haft hovedpine her i weekenden og været vildt lydfølsom. Jeg skal kun arbejde 3 dage i ugen der kommer og så står den på Mathias der bliver 2 og en lukkedag i institutionen. Så denne uge kommer også til at flyve afsted. Der er kun 20 dage til vi flytter ned i huset, der langt fra er færdigt, men det skal vi ifølge naboerne ikke lade os bekymre af, for sådan er det bare. Der sker vildt meget - især på den sidste uge. Så det er med at have stålnerver og så bare lade som om, at alt er fint...hvad det nu også nok er.

Om lidt kommer mine svigerforældre herhjem til en gang raflen...spillet hedder 30 og er sjovt. Det har vi talt om længe, at vi burde gøre når ungerne sov. I det hele taget burde man spille mere. Dyrke det barnlige i sig selv. Jeg elsker især Risk, TP, Scrabble og lignende spil.

Ingen kommentarer: