25. oktober 2011

En af de morgener...

...hvor Mathias som sædvanlig står monster-tidligt op.
...hvor han græder og beklager sig over ALT.
...hvor Max skal til lægen med et humpe-ben og det gør så også at han har ondt og nemt bliver ked af det
...det blæser og jeg har ikke en smule lyst til at cykle i dag, hvor jeg nærmest har brugt alt energi, der var til stede i min krop på at holde mig i ro og forsøge på at afværge en nedsmeltning i min hjerne, for den slags morgener kan jeg bare ikke magte. Så måske tager jeg bilen mens tid er, for nu skal jeg snart møde virkeligheden og det er nul bil og rigtig lange cykelture alle de dage hvor toget ikke vinder kampen i min hjerne. Så årets juleønsker står på skiundertøj og fleecetrøje, så pigen kan holde varmen : )
SÅ nu er der læsset af og så er det tid til at glæde sig til at komme på arbejde til kollegaerne og ungerne og papmache-hygge på værkstedet ; )

Ingen kommentarer: