15. april 2011

Påsken 2011


Nu mangler jeg et P-møde og et par timers arbejde, så er det Påske og ferie i 10 dage for mit vedkommende. Jeg kan se frem til en weekend uden planer andet end loppemarkedet i Charlottenlund, som jeg jo da lige skal ud og tjekke. Måske går turen til Zoo på mandag, men jeg må lige se om der sker noget sjovt for børnene. Tirsdag har vi en halv kærestedag, hvor vi skal ind til byen i det gode vejr og tulle rundt. Onsdag går turen vestpå til min familie og jeg skal også være sammen med søde Anna og hendes 3 børn og "fejre" langfredag samen med dem. Min Mor og Far har købt en cykel med støttehjul til Max, der står og venter og så er der jo den kære ATV, som med sikkerhed bliver luftet flittigt derovre. Min Mor skal også fejre sin fødselsdag ved jeg og så skal vejret og solen nydes. Det bliver dejligt.

Derefter er der så ikke så lang tid til min fremtidige "skæbne" skal afgøres. Min sag skal op og vurderes d. 26/4. Men jeg er indstillet på det der kommer ud af det - om det så er det ene eller det andet. Jeg vil naturligvis anke hvis det bliver nødvendigt, men vil også gerne i gang med at leve mit liv uden en konstant venten foruden de ting, der er undgåelige i mit liv som det er.
Jeg ved jo at sclerosen er en konstant tilstand, der kan komme og gå som det passer sygdommen og jeg har scanninger i 10 år for kræft, hvor man vel et eller andet sted skal igennem det samme hver gang man skal venter på svar.
Min psyke er også skrøbelig i perioder og jeg skal være obs på en masse ting. Men offer...no fucking way om jeg gider at tude over det eller tænke på andet end de gode ting, der trods alt følger med kriser, som dem jeg har været igennem. Jeg har fået så meget godt i mit liv. Dejlig mand, dejlige børn, sød familie, søde venner, søde kollegaer og et godt arbejde..opbakning! Hurra for det!

Ingen kommentarer: