27. april 2011

Maven slår krøller....

....og tiden snegler sig afsted. Jeg sidder og venter på afgørelsen på om jeg skal have fleksjob eller ikke og bare tanken om hvis jeg ikek får og hele ankeprocessen bagefter gider jeg bare ikke. Der er sku kun et svar på den anmodning...hell yes!

Vi havde eller en dejlig Påskeferie i Jylland. 5 dage med sol og hygge med familien. Det var dejligt. Ungerne var ude meget af tiden og det var virkelig bare tiltrængt og dejligt!

Om ikke så længe vil jeg tage til Herlev og shoppe lidt tøj til drengene, og
nyde een af de sidste formiddage her inden sommerferietiden, hvor jeg møder sent. Fra på mandag er det nemlig slut med det. Så kommer de nye børn til fritteren og jeg skal udelukkende have tidlige vagter.

Så kryds dine fingre for, at jeg snart får et svar og får bugt med den mavepine der forfølger mig ; )

Ingen kommentarer: