8. marts 2011

Puha....træt af skoldkopper

Vi har haft en helvedes nat og allerede efter 2 dage hjemme er jeg kørt flad. Max har i længere tid været på lakridserne med alting og bliver nemt sur og tvær især på mig over det mindste og når man så er syg bliver det 10 gange værre. Så da vi skulle hente Mathias var der ikke ligefrem god stemning mere. Jeg havde så lidt tilbage af de gode moderlige sider, som jeg ellers tit kan klare mig med. Men det er bare kørt i lang tid med at jeg er nr. 2 og jeg ved da godt, at det også er min egen skyld. Men den der skide kemi slår knister ind imellem. Så der er meget der skal arbejdes på og det gør jeg og må også blive bedre til at tælle til ti. Tænk engang at jeg før hen knap nok kunne blive gal over selv de vildeste ting...sådan er det så ikke mere. jeg endte det hele med at græde...flot Rikke. Så jeg snupper prisen i dag for dagens dumme Mor...

Ingen kommentarer: