11. februar 2011

Det virker sku....den smule jeg måtte gøre...

Igen i dag fik jeg noget tilbage for mine positive tanker. 100 kr. for at hente nogle tallener når vi er i Jylland for en kollega, 200 for at sælge Prebens røremaskine og et bud på 100 kr. på nogle sko på trendsales. Desuden er der sendt et brev afsted til Skat om noget særligt kørselsfradrag i forbindese med krononsk sygdom og man så stadig kører på arbejde og det er med 3 års tilbagevirkende kraft og så har jeg 200 kr. til gode hos min Far, så mange bække små.
Det har været en dejlig dag, dog med trykken for bihulerne..eller dunken, men ellers god, alene med drengene og det gik fint. Nu er jeg banketræt efter en nat med lidt for meget vågne børn i lidt for længe og nu brænder mit ansigt og mine øjne svier, så jeg triller snart i seng og lukker øjnene med et smil på læben. Jeg vil se om jeg kan få gang i "Kvinden i buret", der har ligget i voldsomt længe nu, for hvor World of Warcraft har været en stor del, så kommer der vist en periode med noget andet, sådan som mit liv altid har vekslet i interesser der kommer og går : )

Ingen kommentarer: