19. januar 2011

Så er jeg igen på grænsen til et skift...


I dag stoppede jeg på BDP og fik et gavekort til Bog & Idé og en masser kram og søde ord med på vejen. Jeg købte denne bog af Ranvita og holder allerede af den. Hun har en fantastisk stil og jeg elsker hendes æstetik. Herligt ; )
...nemlig et skift tilbage til mit gamle arbejde og i en form for venteposition, for intet er helt sikkert og jeg prøver bare på at holde hovedet højt og lade tiden gå og så må jeg være stædig og en figther når tiden er til det. Jeg skal gøre hvad jeg kan for min familie og for mig selv, sådan så vi får et godt liv i Smørum og i fremtiden : )

Så nu skal jeg vist bare tænke fremad og tænke på det hus der venter forude og hvordan vi kan gøre det til vores og til et dejligt sted at være.

Jeg købte et brød med fra Bo Bechs butik på Store Kongensgade og det smager virkelig godt uanset hvad jeg ellers har af følelser omkring manden ; ) Så det vil jeg gå ud og smøre mig et stykke af, Preben ser Wolverine og spiser is. ham som altid er der ..lige bag mig og ham jeg elsker så utrolig højt. Nok er vores liv fyldt af børn, men vi holder fast i vores tid sammen indimellem. Derfor glæder jeg mig også til vores dag sammen på fredag...meget. Max faldt i søvn i mine arme kl. 18.30 og erkendelsen af at han på trods af alder stadig har brug for sine middagslur har nået os. Han er i den der alder hvor alt skal diskuteres og intet nej kommer igennem uden kamp. Han elsker at være med i køkkenet og elsker at hjælpe til. Mathias tager flere og flere skridt og er en herlig dreng. Meget meget glad for mit hår og hans Bedstefars hår og alt ved ham tror jeg. Begge to er fantastiske at kende og giver mig så mange smil og grin hver dag.

Ingen kommentarer: