9. januar 2011

Hvis og hvis min røv er spids - typen

Det er jeg, for jeg vender og drejer alle små og store dilemmaer.For tiden er det min økonomi som den er, for jeg klatter ALT for mange penge væk og må til at se mig selv lidt efter i sømmene og jeg tænker så hvad sker der når vi flytter i hus? Hvad hvis det ikke bliver vurderet højere end man tør håber på? osv. Lige nu nyder jeg min praktik og har i min hjerne forberedt mig på hvis'erne. Men lige nu og her ved jeg at jeg er glad for at være hos BDP og ved ikke præcist hvad fremtiden bringer, ved ikke engang om jeg så bare skal tilbage på fuld tid og vente til der falder en dom omkring min fremtid og hvad er økonomien i det, får jeg det samme som før?.Kan jeg bliver på min fritter eller skal jeg være kreativ og finde noget helt andet? Hader at være in between. Overgangen til noget nyt og endda også til noget gammelt er hårdt for mit hoved : )

Ingen kommentarer: