15. november 2010

Solen skinner og det lysner også inden i mig...

Jeg talte lige kort med min vejleder her på stedet og hun siger, at jeg skal i kantinen og dermed det næste værksted i næste uge og jeg skal igennem så hurtigt det kan lade sig gøre og så ud i praktik og den har jeg skam også fundet. Berrit fra min mødregruppe er nemlig konferrencechef og vil gerne have mig i praktik i et par uger og det bliver da vildt sjovt at prøve. Det er ikke på fuld tid og det er jo også dejligt. Så alting lysner og det trængte jeg sku til efter en nat med barnegråd og generel træthed og frustration i mit hoved. Men jeg vælger at gå ugen i møde med et lyst sind, for det bærer mig lidt nemmere igennem og der føler altid noget godt med, når man bare er glad og positiv.

1 kommentar:

Alice M sagde ...

Hej Rikke,

Var du ikke med som støtte-giver i Britta's Støt Brysterne kampagne?

I følge Britta har hun endnu ikke modtaget din adresse, så vi (i alt fald mig) kan ikke sende dig din gevinst...

Bare sådan til info :D