16. november 2010

Hektisk uge forude....

... og det på trods af at jeg ikke arbejder mere end 5 timer om dagen, for det er nemlig ikke arbejdet der fylder i denne uge. Men i aften skal jeg til p-møde og gense mine kollegaer, i morgen skal jeg klippes, købe gave til Preben, møde sent herude og så hjem og være alene hjemme med ungerne. Torsdag har jeg aflyst en aftale, for ellers var der sku da for meget at se til, fredag skal jeg på p-weekend som blev bestemt og betalt for længe siden og som jeg glæder mig meget til, lørdag kommer jeg hjem far p-weekend om eftermiddagen og søndag holder Preben fødselsdag, så er vi fremme ved mandag hvor unegrne skal passes og vi skal ind til byen og spise og se Harry Potter. Dejlige ting ...mange dejlige ting venter mig. Men jeg husker nu også de små afstresnings stunder, som er så vigtige. God tirsdag derude!!

Ingen kommentarer: