22. september 2010

Positive tanker og små pip...

Selvom jeg venter og venter på svar og selvom jeg nu også har fået et lille attak, så må og skal jeg bare fokusere på alt andet, så min hjerne ikke slå krøller.... derfor lidt taknemmelighed, det må sku være på sin plads!

Jeg er taknemmelig for at...

...jeg har tid alene i dag til at spille World of Warcraft og bare være til stede uden at skulle tænke på andre og uden at skulle forholde sig...

...det faktisk inden ret længe er Jul og jeg glæder mig rigtigt meget...

...vi skal op til Århus på tirsdag og indrette de dele af huset vi kan. Vi har møde emd HTH og fliseuniverset og det bliver vildt spændende...

...jeg trods alle de ting der sker i min krop stadig føler mig ovenpå ift. så mange andre...

...Mathias kravler rundt og er så mild og dejlig og at Max er renlig om dagen ihvertfald og de bekymringer vi havde ift. børnehaven og venner er manet i jorden og vi har indset, at vi bare har en dreng der ikke husker hvad han har lavet og ved at det giver udslag hvis man siger, at man ikke har leget med noget ; )...

....vi tager til Jylland på lørdag og har lidt efterårsferie derovre...

Ingen kommentarer: