26. juli 2010

lucky me!

Drømmen om hus nr. 16 i Smørum er ved at gå i opfyldelse. Jeg blev ringet op i lørdags kl. 21 af een af dem bag Kongevænget Aps og han kunne glæde mig med, at vi kunne blive husejere hvis vi ville. Banken er med på idéen og vi er glade. Så inden for et år...nærmere mellem marts og juli til næste år kan vi flytte i hus. Jeg er vildt glad og lykkelig over, at det sker.
I går var vi til Grøn Koncert og derfor kalder min seng på en lille lur nu. Det var virkelig go' musik og en hyggelig dag. Senere skal drengene passes et par timer, da vi skal til informationsmøde sammen med de andre kommende husejere. Det bliver sjovt at møde dem alle. Rigtig sjovt ; )

2 kommentarer:

randiglensbo.dk sagde ...

Hvor er det dejligt at høre - så skønt, når drømme går i opfyldelse :-)

Randi

Michael Seeger Hanmann sagde ...

Hvor er jeg glad på jeres vegne Rikke, det har været et længe ønsket hus, og så vidt jeg husker, glippede det sidste gang.
Tillykke med det Rikke.