4. maj 2010

Lille Max dog...

Da vi kom hjem fra børnehaven skulle Mathias lige have mos og så ville Max gerne ud og se babyeinstein på youtube imens. Da Preben så kommer hjem går han ind i stuen og kigger ud mod computeren. Preben siger, at jeg skal komme og at Max vist ikke har sovet middagslur..Det bekræfter jeg og ser at der sidder han...helt sunket sammen...i drømmeland. Jeg bærer ham ind i seng og vi vækker ham, når han skal spise. Det er hårdt at starte i børnehave og lege med de andre børn. Han startede i januar, men først nu tror jeg, at han sådan leger rigtigt og involverer sig. Det koster på energien : )

2 kommentarer:

Michael Seeger Hanmann sagde ...

Det er helt rart at vide at de er trætte fordi de har involveret sig i leg sammen med andre og det er kun naturligt at de falder sammen på et eller andet tispunkt.
Knus herfra. Michael

Unknown sagde ...

Michael: ja, ingen tvivl om det. han har været noget så vrøvlet her da vi så vækkede ham, men jeg er sikker på at det var tiltrængt for ham ; )