3. maj 2010

En frihed man måske ikke helt kan bruge til noget...

Preben og jeg har et par gange talt om, at det ville være godt for mig og for ham, at vi kunne prøve at tage på en rejse med en ven/veninde alene. Jeg har jo aldrig rejst på den måde med nogen. Ikke med det formål at det skulle være en veninde-tur. Men vi har talt om at en tur til New York ville være super om et par år og Preben bakker det 100% op. Så kommer det værste næsten.....for hvem kan, vil og har lyst til at tage med. Ikke bare med mig ...men tage fra familien, hvis man har sådan en. Det der med at rejse er altid lidt et sats, for KAN man rejse sammen og nu ved jeg ikke helt hvordan jeg griber den her fantastiske mulighed an faktisk. Jeg har spurgt een veninde og hun vil måske gerne om nogle år....måske. (ik søde A?..hi hi) Men sådan noget helt konkret kan jeg ikke forholde mig til endnu og sådan må det så være. Det var nu også mere hele det der med at have en frihed med 2 børn og mand og så strande. Det er lige som den frihed jeg hele tiden har haft fra Prebens side mht. at se nogen i løbet af ugen..tage i biffen eller noget, men de fleste er hængt op af andre ting og igen...så strander man med en frihed, der i virkeligheden er fantastisk. Lidt ligesom at have nogel penge, men ikke kan købe det man gerne vil for dem. Men heldigvis er Preben jo dejligt selskab og han vil gerne med mig ud at rejse har han sagt ; ) Så friheden skal nydes og måske en dag skal den også bruges...

2 kommentarer:

Lavendel sagde ...

Man KAN jo også rejse alene....kram

Unknown sagde ...

Lone: jah, det er rigtig nok, men det er nu ikke lige så meget mig. Jeg vil gerne dele med en anden og have en at snakke med..især hvis jeg skal være væk fra mine børn. Det ville være en lang uge uden dem, hvis der ikke var en at hygge sig med tror jeg ; ) Jeg beundre dem der kan, det må jeg sige ..