10. maj 2010

Der er stille og rolig knald på....

...som UFO og Yepha så rigtigt siger.

Det er ikke fordi, at der er så voldsomt mange ting at gøre inden navngivningen og 3-års fødsesdagen på torsdag. Men jo...så lidt alligevel.
I dag har jeg fået ryddet lidt op, støvsuget, handlet til min Mor kommer i morgen og hentet vasketøj op og lagt det sammen.
I morgen kan det være jeg tager mig af vores møgbeskidte vinduer..selvom det ind imellem er et håbløst projekt og skruen uden ende. Preben handler ind til festen på torsdag, da det skal stå på hans arbejde og derfor nemmest, når han alligevel er på arbejde. Så det gør han i hans pause. I morgen skal Max have flødeboller med i børnehaven, da de har lukket på onsdag. Vi skal ned og hente Mathias's navneattest på sognekontoret og hente Mor kl. 15. Så en okay rolig dag i morgen.
Onsdag skal vi til babyrytmik os der er så heldig ikke at skulle på arbejde eller i børnehave og så skal paskontoret frekventeres, hvor begge unger skal have deres pas lavet og ja...de SKAL være med..iihhhhh : )
Men vi skal jo nok også til at gøre lidt klar til torsdag, Preben mener nu sagtens det hele kan nåes på torsdag og det tager jeg så for gode varer og stoler på, at vi nok skal nå det.
I aften står den på kærestehygge og film....
I må have en god aften.

1 kommentar:

Michael Seeger Hanmann sagde ...

En rigtig god aften til jer også, det lyder til at i godt kan trænge til en hyggeaften med det program i har for jer, men jeg tror nu nok at i skal nå det.
God aften. Michael