15. april 2010

Fokus...


På min krop...på det jeg indtager og det jeg forbrænder! Det må sku da kunne lade sig gøre ikke at gå sukkerkold og jo...det er vist sket i dag. Men ellers en okay dag i sundhedens tegn. Har været ude en times tid i sollys, spist nogle sunde måltider...men også lidt usundt. Fik lavet nogle gode gerninger herhjemme. Har hygget mig med Preben til filmen Sorte Kugler, som gav mig noget med videre i livet og underholdte.
Jeg fik endda en tid til scanning af min mave på mandag allerede og der skal vi se på, om jeg skal have en coloskopi (tror jeg det hedder????) og det er all the way from the bottom..iivvvv. Det er virkelig ikke noget jeg ønsker at deltage i, men det kan jo blive nødvendigt med den trælse mave jeg har. Nu vil jeg gå ind i min seng med en podcast ala Ibens Harem og nyde sagens sidste minutter inden lyset slukkes i Rikkes lille hoved. Gid der må være ryddeligt, lyst og stræbsomt i morgen tidlig...det er nattens ønske og visualiseringsemne ; )

Ingen kommentarer: