21. marts 2010

Stop så, familien Bruun Berthelsen

Altså inden vi kan trille afsted. Vi er igen inde i en stime af dårlige vaner og snart dårligt humør, flere kilo og et hyper barn, der bliver ret besværlig med sukekr i blodet. Så derfor tog vi en æresrunde ala biltur i dag. Fik lidt af det søde og så skal der vist til og strammes op. Max pørger hele tiden efter snolder og des lige. Jeg har lige kæmpet mig igennem 25 min. pilates foran tv'et med Max som hjælper : ) I aften står den på wok og så er det the,danskvand, nødder og frugt til hygge for mit vedkommende. Så må der noget "pilatus" til.(som min kollega så kækt kalder det), cykleture med den cykelvogn vi faktisk bare skal hente og nogle gåture.
Basta og jeg mener det sku, nå!
Det er sku ikke kun for de ekstra kilo, som ved gud er galt nok, men endnu værre med sundheden, sygdommen, humøret, samværet og energien!!! Nogen der vil med i min støttegruppe? Det bliver en kamp og jeg ved det. Men det må da kunne lade sig gøre.

1 kommentar:

Skribenten sagde ...

Kære Rikke det vil jeg..

Jeg og ungerne er i dag mandag startet på en uges udrensningskur, og så håber vi at det kan være startskuddet til bedre og sundere kostvaner. Alt for meget sukker og brød er mit problem.

Men øv den er hård den kur.

Du kan se den her:

http://www.slankekur-online.dk/fedtforbraendingskur

Knus Henriette